Inschrijfvoorwaarden lidmaatschap

Wanneer je een lidmaatschap bij ons afsluit willen wij wel dat je kennis hebt genomen en akkoord bent gegaan met onze voorwaarden. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen wij dat uiteraard graag.

 

  • Betaling van het lidmaatschap dient vooraf en in zijn geheel voldaan te worden. Betalingen geschieden enkel en alleen via de betaallink die je per e-mail krijgt toegestuurd.
  • De klant zorg voor een tijdige betaling binnen de betalingstermijn
  • Daluren zijn doordeweeks tot 17:00 + de weekenden
  • Piekuren zijn doordeweeks na 17:00
  • Er kan door leden maximaal 7 dagen van tevoren worden gereserveerd via ons online reseverinssysteem of telefonisch
  • Leden mogen maximaal 24 uur van tevoren annuleren. Bij herhaaldelijke overtreding hiervan of "no shows" heeft Padelclub Ridderkerk het recht om leden te royeren. 
  • Enkel bij een aantoonbare langdurige ziekte en of blessure verlenen wij een lidmaatschap pauze
  • Wanneer een lidmaatschap houder met een niet-lid speelt dient het restant van de baanhuur nog voldaan te worden en dient dit vooraf telefonisch gemeld te worden
  • Padelclub Ridderkerk behoudt het recht om een maximum te stellen aan het aantul uur dat padel leden per week mogen spelen.
  • Padelclub Ridderkerk behoudt zich het recht voor om niet-leden geen maximaal aantal dagen van tevoren te laten reserveren
  • Padelclub Ridderkerk kan op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gehouden voor overheidssluitingen/pandemieën
  • Padelclub Ridderkerk behoudt het recht om openingstijden te wijzigen en toernooien in te plannen 
  • Alle leden die zich opgeven voor KNLTB competitie worden aangemeld bij de KNLTB en dienen jaarlijks €17,99 bondscontributie te betalen. Deze afdracht wordt vanuit Padelclub Ridderkerk doorgefactureerd. Leden kunnen zelf via de KNLTB website aangeven dat zij je gegevens niet doorgeven t.b.v. commerciële doeleinden.